Pokrowiec przeciwgradowy 7mm Honda Civic IX 2012-2017r kombi + pas
Nava Group
Planowana wysyłka: jutro
Darmowy zwrot!
Wyślij formularz ze strony
tel: +48 888 666 536
Zostaw swój numer telefonu
Kod produktu:
147548-20-597
Numer katalogowy:
12743
Kod EAN:
5904041300776
14 DNI NA ZWROT
bez konieczności podawania przyczyny
GWARANCJA 24 MIESIĄCE
szczegóły gwarancji w regulaminie sklepu
ZAPŁAĆ BEZPIECZNIE
dzięki szybkim przelewom online oraz BLIK
Opis produktu:
Pokrowiec przeciwgradowy do użytku zewnętrznego to najwyższa ochrona pojazdu przed dużym gradobiciem firmy NAVA GROUP.
Górna część pokrowca posiada grubą oraz mocną warstwę ochronną składająca się łącznie aż z 5 warstw materiałów w tym pianki amortyzującej, dzięki czemu doskonale amortyzuje uderzenia gradu.
Chroni samochód przed skutkami gradobicia oraz pozostałe warunki atmosferyczne.
Wyposażony został w dodatkową delikatną dla lakieru wyściółkę wewnętrzną.
Cechuje się bardzo dobrą odpornością na silne wiatry.
Łaczna grubość pokrowca wynosi 7mm.
Pokrowiec mocowany jest za pomocą gum ściągających, które są wszyte w obwód pokrowca.
Dodatkowo na wysokości kół auta doszyte zostały oczka dzięki, którym w razie potrzeby istnieje możliwość dodatkowego przymocowania plandeki za pomocą pasów stabilizujących dołączonych do zestawu.
W części przedniej pokrowca wszyta jest metka, która wskazuje przód plandeki.
Dane techniczne:
Rozmiar pokrowca: M2 Kombi
Długość samochodu: 430-455cm
Wysokość samochodu: 135-150cm
Ochrona pojazdu:
- przed gradobiciem
- przed działaniem promieniowania UV
- przed deszczem, śniegiem, szronem, mrozem
- przed zwierzętami chodzącymi po pojeździe
- przed żywicą, sokami z drzew oraz liśćmi
- przed ptasimi odchodami
- przed olejami i innymi substancjami
- przed dużym wiatrem
- przed kurzem, rdzą i matowieniem lakieru pojazdu
- przed wysokimi oraz niskimi temperaturami
- przed pyłem, kurzem i zabrudzeniami
ZALETY POKROWCA:
-Posiada delikatną dla lakieru wyściółkę wewnętrzną
-Grubość górnej części pokrowca wynosi 7 mm
-Górna warstwa pokrowca posiada piankę amortyzującą
-Chroni przed gradobiciem
-Boki pokrowca wykonane z materiału o właściwościach wodoodpornych oraz paroprzepuszczalnych mają za zadanie odprowadzenie nadmiaru wilgoci spod plandeki
-Odporny na silne wiatry
-Szeroka gama rozmiarów która uwzględnia różne rodzaje nadwozia oraz długości auta
-Bardzo wytrzymały a zarazem lekki
-Zakrywa cały pojazd za progi
-Odporny na warunki atmosferyczne
-Odporny na promieniowanie UV
-Pokrowiec wodoodporny, wodoszczelny oraz paroprzepuszczalny
-Pokrowiec wielosezonowy
-Zimą zapobiega zamarzaniu szyb
-Latem zapobiega nadmiernemu nagrzewaniu się pojazdu
-Wyposażony w mocne gumy ściągające oraz oczka przy kołach
-Posiada dodatkowe pasy, którymi można spiąć pokrowiec pod zderzakami
-Szyty mocnymi nićmi
-Prosty w utrzymaniu czystości
-Wysoka jakość produktu
-Polski produkt
MOCOWANIE POKROWCA:
Pokrowiec wykończony został mocną gumą ściągającą, która trzyma plandekę po całym obwodzie auta.
Przy każdym kole wszyte są materiałowe oczka, przez które można przywiązać pokrowiec do felg.
Dodatkowo w pokrowcu zastosowano pasy stabilizujące znajdujące się na przodzie i na tyle auta, które zabezpieczają przed zerwaniem pokrowca podczas silnego wiatru.
BUDOWA POKROWCA:
Górna część pokrowca wykonana z 5-warstwowego materiału o łącznej grubości 7mm:
- warstwa zewnętrzna: dwuwarstwowy spunbond
- warstwa środkowa: powleczenie nadające wodoodporność oraz pianka amortyzująca
- warstwa wewnętrzna: jednowarstwowy spunbond
Boki pokrowca wykonane zostay z 4-warstwowego materiału:
- warstwa zewnętrzna: duwarstwowy sponbond
- warstwa środkowa: powleczenie nadające wodoodporność
- warstwa wewnętrzna: jednowarstwowy spunbond
Warstwa zewnętrzna o właściwościach wodoodpornych i paroprzepuszczalnych ma za zadanie ochronić przed wszelkimi warunkami atmosferycznymi.
Warstwa wewnętrzna bezpośrednio przylegająca do karoserii samochodu to bardzo delikatny polipropylen, który chroni powłokę lakierniczą od zarysowań.
Wbudowany filtr przeciwko promieniom słonecznym zagwarantuje długie użytkowanie pokrowca bez efektu kruszenia materiału.